Freitag, 3. August 2012

Silberhochzeit

Zur Silberhochzeit einer lieben Kollegin brauchte ich eine Karte.Ich finde das Motiv eignet sich wunderbar dafür und dem "Silberpaar" hat sie auch gefallen.


Verwendet habe ich folgendes:
Papier: Cardstock von Core'dinations, Echo Park, Spiegelkarton
Stanzformen: Memorybox
Stempel: MoManning "Tom and Tilly"
Blümchen: Wild Orchid Crafts
Coloriert: Promarker




Mit meiner Karte möchte ich an folgender Challenge teilnehmen:
*Mo´s Challenge -   #146 -  Anything goes

So das war´s für heute.
Danke für´s Vorbeischauen und Kommentieren.




Kommentare:

  1. I'm sure your colleague will appreciate your crafty efforts Christina. Beautifully colored and designed. Thanks so much for joining us this week at Mo's!

    AntwortenLöschen
  2. You did a great job coloring this image, the purple and green are such a lovely color combo and i love the swirls along the flowers, they really are so pretty. THanks for joining us at Mo's this week.

    Hugs
    Debbie

    AntwortenLöschen
  3. Hi Christina. This card is just so sweet! I love this Mo image...and your coloring is so bright and pretty! Thanks so much for joining us at Mo's for this week's "Anything Goes" Challenge! Hugs. Pat Frank

    AntwortenLöschen